jeg synes det egentligt at det sker tit at jeg ikke kan komme ind på siden eller hvis man åbner en tråd eller vil sende et svar så tar det meget lang tid eller man må helt opgive
nogle gange kommer der også en besked om at siden slet ikke findes
er der andre end mig der problemer med det eller ligger fejlen hos mig
skal lige nævnes at jeg har ikke problemet på andre sider
ellers syntes jeg da siden er utrolig godt sat sammen
siden er langsom eller andre gange vil den slet ikke åbne
Re: siden er langsom eller andre gange vil den slet ikke åbne
Nej det er ikk kun dig der har det problem... Det sker ret tit for mig også...
Bruger i Explorer eller Firefox som internet, har selv Firefox...og har ingen problemer
[hr]Hvordan kan en mand ha' en hysterisk velholdt bil
...er hysteri ikke et kvinde-fænomen...
Rettet af - Diesel40 - den 11. Sep 2005 16:58:16
[hr]Hvordan kan en mand ha' en hysterisk velholdt bil
...er hysteri ikke et kvinde-fænomen...
Rettet af - Diesel40 - den 11. Sep 2005 16:58:16
Diesel40
Om man benytter Internet Explorer eller Mozilla Firefox betyder intet.
Det er ikke noget man bruger "som internet" - det er browsere. Og dit styresystem, ligesom serveren der hoster Golf2.dk, er fuldstændig ligeglad med hvilken klient der efterspørger data.
Det der er problemet er serveren Golf2.dk bliver hostet på. Uden at vide det, vil jeg gætte på at Golf2.dk ikke ligger på en dedicated server, og altså skal dele båndbredde og resurser med andre sider. Det betyder at vi kun kan hente med "det der er tilbage" af båndbredde og resurser. Og som siden bliver hentet ned, virker det som om det er selve serveren der er sløv - for når først siden er hentet, tager det ikke lang tid at hente data - det er selve beskeden om at vi er igang med at hente data der er længe om at blive behandlet.
Nu er det jo langt fra gratis at drive sådan en side, så hvis der skal gøres noget kommer det alt andet end lige til at koste penge - og som bekendt falder de ikke ned fra himlen. Det eneste der kan garantere en stabil hastighed er en dedicated server, men det trækker Golf2.dk slet slet ikke nok trafik til at retfærdiggøre.
Så vidt jeg husker så prøvede man engang at disable chatten - det kunne man evt. prøve igen Michael?
[hr]Det' turboen der rykker, når foden dykker!
Golf 2 GL TD Intercooler
http://www.golf2.dk/index.php?action=bi ... bil_id=662
Om man benytter Internet Explorer eller Mozilla Firefox betyder intet.
Det er ikke noget man bruger "som internet" - det er browsere. Og dit styresystem, ligesom serveren der hoster Golf2.dk, er fuldstændig ligeglad med hvilken klient der efterspørger data.
Det der er problemet er serveren Golf2.dk bliver hostet på. Uden at vide det, vil jeg gætte på at Golf2.dk ikke ligger på en dedicated server, og altså skal dele båndbredde og resurser med andre sider. Det betyder at vi kun kan hente med "det der er tilbage" af båndbredde og resurser. Og som siden bliver hentet ned, virker det som om det er selve serveren der er sløv - for når først siden er hentet, tager det ikke lang tid at hente data - det er selve beskeden om at vi er igang med at hente data der er længe om at blive behandlet.
Nu er det jo langt fra gratis at drive sådan en side, så hvis der skal gøres noget kommer det alt andet end lige til at koste penge - og som bekendt falder de ikke ned fra himlen. Det eneste der kan garantere en stabil hastighed er en dedicated server, men det trækker Golf2.dk slet slet ikke nok trafik til at retfærdiggøre.
Så vidt jeg husker så prøvede man engang at disable chatten - det kunne man evt. prøve igen Michael?
[hr]Det' turboen der rykker, når foden dykker!
Golf 2 GL TD Intercooler
http://www.golf2.dk/index.php?action=bi ... bil_id=662