hvorfor er nogle link i indlægene blå og nogle er sorte
de blå kan man bare klikke direkte på også åbner linket men hvordan gør man med de sorte..[?][?] skal man selv sidde og skrive det hele over for de kan godt være rimelig lange....
og hvordan bestemmer man om linket skal være blå eller sort...[?][?]
og hvordan gør man hvis man selv vil henvise med et link i sit indlæg jeg ved godt jeg kan skrive adr. til forsiden men hvordan hvis man vil henvise til en bestemt side...[?][?][?]
ved ikke ret meget om computere så det skal skæres ud i pap....[:(][:(]
ang.link
Re: ang.link
okey hør her det er let at forklarer når du nu kommer til et indlæg hvor det er skrevet med sort så holder du din mus i den ene ende af linket, clikker og trækker musen hen over resten, så bliver den markeret med blåt der efter trykker du ctrl+c for at korpier og åbner en ny browser clikker oppe hvor du vil skrive og trykker ctrl+v så har du kopiret din tekst og sætter den nu ind i browseren og så trykker du ok og så søger den efter siden
det var lidt nemmer ik
du kan komme ud for at i nogle links der er noget af linket med blåt og andet er sort der er du nød til at gøre det samme med begge halvdele [:)]
ang til hvorfor det bliver med sort er at den ikke godkender det som et rigtigt link sker mange gange når man afslutter med område cmd fx .dk og så den skal vider ind på siden så laver den /og så efter fulgt af stigen
det er det efter / den laver lidt vrøvl med
men held og lykke håber du vil få det letter frem over og hvis ik så kan du bare skrive igen eller fange mig på msn så hjælper jeg dig med glæde
det var lidt nemmer ik
du kan komme ud for at i nogle links der er noget af linket med blåt og andet er sort der er du nød til at gøre det samme med begge halvdele [:)]
ang til hvorfor det bliver med sort er at den ikke godkender det som et rigtigt link sker mange gange når man afslutter med område cmd fx .dk og så den skal vider ind på siden så laver den /og så efter fulgt af stigen
det er det efter / den laver lidt vrøvl med
men held og lykke håber du vil få det letter frem over og hvis ik så kan du bare skrive igen eller fange mig på msn så hjælper jeg dig med glæde
ja så vidt så godt det var sku noget nemmere som at selv sidde og skrive det hele over[8D][8D]
men hvad så hvis jeg vil henvise med et link feks. en bestemt reservedel på hovwdi`s hjemme side i et indlæg jeg skriver
men hvad så hvis jeg vil henvise med et link feks. en bestemt reservedel på hovwdi`s hjemme side i et indlæg jeg skriver
ha ha det er jo ligeså nemt[8D][8D]
tak for hjælpen
tak for hjælpen