Hejsa Golf2.dk
har købt mig en dejlig golf 2 (halv GTI)
jeg står og mangler en skærmforøger /venstre bag) og højre panelliste (skørten) den brede model
har googlet en del, uden held de er hvis gået ud af produktion.
nogle der ved hvor de kan købes, eller om i har nogle til salg .
på forhånd tak
Golf G60/ GTi bred skærmforøger+ liste
Re: Golf G60/ GTi bred skærmforøger+ liste
Hej Som en start ska du måske prøve i "købes"[:D]vil nok give bedre ods[:D]
Mvh Jan
[hr]Mænd bliver ikke for gamle til at lege, men bliver gamle hvis de ikke leger Og husk Learning by doing (:
Mvh Jan
[hr]Mænd bliver ikke for gamle til at lege, men bliver gamle hvis de ikke leger Og husk Learning by doing (:
ja det rigtigt heh men tænkte kunne oprette den i sælges.. så folk kunne se den hvis de havde nogle til salg.
men tak
men tak
ØH[?][:D]Hvis man har noget til salg kigger man vel under købes og sætter det i sælges[;)]Og så er jeg født nysgerrig[:D]hvad er en "halv" gti[:D]det er vel enten eller en model[:)]eller har du kun købt den ene ende "[:D]"[:D]"
Mvh Jan
Rettet af - janlarsen - den 29. Mar 2013 12:48:15
Mvh Jan
Rettet af - janlarsen - den 29. Mar 2013 12:48:15
Hej jan
Heh ja kan godt se hva du mener men tror jeg havde tænkt lidt at jeg ville oprette en tråd det sted for folk ville sælge deres ting
Jamen den er købt som alm . 1.8 , men karosseriet er fra en gti og siger stelnummeret os
Heh ja kan godt se hva du mener men tror jeg havde tænkt lidt at jeg ville oprette en tråd det sted for folk ville sælge deres ting
Jamen den er købt som alm . 1.8 , men karosseriet er fra en gti og siger stelnummeret os
-
- Site Admin
du skal oprette en tråd i købs forum tråden er låst
ps. du har fået mit nr hvad angår de 2 skærm forøger i bag du kan smide mig en sms
[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v Projekt bil
Audi A4 B5 1,9 TDI Quattro Hverdags bil
Old Volkswagens don't die they just get lower
ps. du har fået mit nr hvad angår de 2 skærm forøger i bag du kan smide mig en sms
[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v Projekt bil
Audi A4 B5 1,9 TDI Quattro Hverdags bil
Old Volkswagens don't die they just get lower