Er der nogen der kender forskellen på en 75 hk 1,8 og 90 hk
Og evt på en 1,6 75 hk og en 1,8 90 hk
Forskel på motore
vw golf 1,6 1991
tosse team syd
tosse team syd
Re: Forskel på motore
1.8 75 hk er vidst kun leveret i golf 3 og vento. Gå ind på doppelwobber.de istedet under motoroversigten for de forskellige golf 1 2 3, der kan du bedre se forskelle i slaglængde, kompression osv. Bare husk at går du over i noget golf 3 så er det med ribrem istedet for v-rem på vandpumpe/generator osv, så er det en råmotor du skal bygge over i så husk lige det. Kan sagtens lade sig gøre at klone hvis det skulle være nødvendigt.
Re: Forskel på motore
takker
jeg har fundet ud af lidt i mellem tiden , det ser ud til at jeg kan bygge 1,8 90 hk over i en 1,6 blok da det kun er slaglængden der er forskel på , boringen er den samme
jeg har en 1,8 stående med lidt anden knast der går rimelig godt , så på et eller andet tidspunkt har jeg tænkt mig at afprøve lidt garage tun
jeg har fundet ud af lidt i mellem tiden , det ser ud til at jeg kan bygge 1,8 90 hk over i en 1,6 blok da det kun er slaglængden der er forskel på , boringen er den samme
jeg har en 1,8 stående med lidt anden knast der går rimelig godt , så på et eller andet tidspunkt har jeg tænkt mig at afprøve lidt garage tun
vw golf 1,6 1991
tosse team syd
tosse team syd