Pas på med at efterlade jeres biler på parkeringspladsen ved rosengårscenteret, min jetta blev brudt op idag ved højlys dag, selvom den holdt meget tæt på indgangen.
En ven fik for nylig stjålet sine diode-sideblink fra sin golf på selv-samme sted, så PAS PÅ JERES BILER!!!
[hr]http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9318
http://www.zoomcar.dk/visusercar.asp?Id=897
ADVARSEL!!!...til alle i Odense-omr.
Re: ADVARSEL!!!...til alle i Odense-omr.
en god ide herfra, mine blink sidder nu monteret med en strips på bagsiden så er de ikke lige til at rykke af.
mine frontblink har fået kemisk metal i kærven.................
bare lige et par tricks fra en som bor i københavn og som blev træt af at have blink med på det månedlige budget[;)]
[hr]hilsen k.[^]
mine frontblink har fået kemisk metal i kærven.................
bare lige et par tricks fra en som bor i københavn og som blev træt af at have blink med på det månedlige budget[;)]
[hr]hilsen k.[^]
strips rundt om fatningen eller hvordan?
[hr]/Michael
Member of Team PhatOne
[hr]/Michael
Member of Team PhatOne
jeps. der er den der (trekant) som fjedrer når man trykker den på, jeg har sat den der igennem.
inderskærmen skal ud ellers er det ikke muligt
[hr]hilsen k.[^]
inderskærmen skal ud ellers er det ikke muligt
[hr]hilsen k.[^]
ahh, ja.. selvfølgelig..
[hr]/Michael
Member of Team PhatOne
[hr]/Michael
Member of Team PhatOne
tror også jeg skal have gennemgået af det jeg smækker på min og fået det fast gjort noget bedre...
bare synd og skam vi har sådan nogle olk som ikke kan kende forskel på dig og mit og endnu være nogle som køber det
bare synd og skam vi har sådan nogle olk som ikke kan kende forskel på dig og mit og endnu være nogle som køber det
Alt hvad der ikke er boltet eller limet faast bliver sku nakket, resten bliver smadret.
sygt..
sygt..