havde også sådan en, den var bare gul, med lillebror oste klistermærker ned af siden.. og så var der rumindeling, så man kunne have 6 madder i den.. den var vild!
[hr]/Michael
Member of Team PhatOne
Hvordan skal en g2 se ud...
Re: Hvordan skal en g2 se ud...
Hold Kæft hvor de to GRIMME.
MØLLER det er da vidst de to væreste du har fundet frem der He he...[:D]
MØLLER det er da vidst de to væreste du har fundet frem der He he...[:D]
MøLLeR - No comments [xx(]
En Golf2 kan være flot på flere forskellige måder. Så længe stilen er gennemført ned til mindste detalje og alt er i orden. Bare det at den har en flot farve som står flot i lakken betyder meget.
Hvad jeg dog ikke kan lide er scoops, store hækspoilere, "t-hansen" GEIL som plastic-ting, terninger i spejlet og alt det lort - det er dødens pølse!
[hr]Golf 2 GL TD Intercooler
Det' turboen der rykker når foden dykker!
En Golf2 kan være flot på flere forskellige måder. Så længe stilen er gennemført ned til mindste detalje og alt er i orden. Bare det at den har en flot farve som står flot i lakken betyder meget.
Hvad jeg dog ikke kan lide er scoops, store hækspoilere, "t-hansen" GEIL som plastic-ting, terninger i spejlet og alt det lort - det er dødens pølse!
[hr]Golf 2 GL TD Intercooler
Det' turboen der rykker når foden dykker!
Synes dælme I er kræsne da. [:D]
Nå, men jeg er blevet lidt enig med mig selv om jeg køber en G2 snart. Den blir nok lidt rat look agtig. Glæder mig!
/Nå, ja, til dem som ikke rigtig kender mig, så var de 2 øverste dér ment som en joke. Vil hellere vælte på cykel end blive set i dem./
[hr]Henrik Møller Pedersen - Member of Team PhatOne
Nå, men jeg er blevet lidt enig med mig selv om jeg køber en G2 snart. Den blir nok lidt rat look agtig. Glæder mig!
/Nå, ja, til dem som ikke rigtig kender mig, så var de 2 øverste dér ment som en joke. Vil hellere vælte på cykel end blive set i dem./
[hr]Henrik Møller Pedersen - Member of Team PhatOne
Neonlys og dioder over det hele er også bandlyst i min verden[xx(]
[hr]/Henrik
www.VAGcars.dk
www.RaceX.dk
Nuværende biler:
Golf G60
Golf GTI 16V
[hr]/Henrik
www.VAGcars.dk
www.RaceX.dk
Nuværende biler:
Golf G60
Golf GTI 16V
Flerfarvet, ratlook, trash kombineret med et sæt vilde fælge er cool i mine øjne [:D][;)]
Vil give henrik lidt ret med hensyn til dioder. Men man kan altså også lave lidt gejl med lys. Er f.eks i gang med at lave lys ved dørene. altså, så der kommer lys ned på vejen fra undersiden af dørene når du åbnes. Synes jeg i hvert fald at der er en fed detalje. [8D]
[hr]Som de siger: Brændt barn, skyr ilden... Jeg vil nu hellere sige: "Den kloge mand, skyr T-hansen."
Country - Fed fordi DU ikke har én
[hr]Som de siger: Brændt barn, skyr ilden... Jeg vil nu hellere sige: "Den kloge mand, skyr T-hansen."
Country - Fed fordi DU ikke har én
man kan sagtens lave lyset stilfuldt, man skal bare passe på hvor meget det blir.. nu prøver jeg rødt lys i bunden af kabinen med katoderør, men frygter sq lidt det blir for meget.. har tænkt på at lave hele lortet grønt igen, incl lys i bunden af kabinen, loftet, handske rum osv..
[hr]/Michael
Member of Team PhatOne
[hr]/Michael
Member of Team PhatOne
Rødt lys i bunden af bilen, dioder i loftet, malede pærer diverse steder osv er forbeholdt for lastbiler[:D]
lidt lys ved anlægget og indstigningslys er OK.
[hr]/Henrik
www.VAGcars.dk
www.RaceX.dk
Nuværende biler:
Golf G60
Golf GTI 16V
lidt lys ved anlægget og indstigningslys er OK.
[hr]/Henrik
www.VAGcars.dk
www.RaceX.dk
Nuværende biler:
Golf G60
Golf GTI 16V
jeg har som GR8 skriver lys som kastes ned på jorden når dørene åbnes på min 16v.
men det er skjult så godt som muligt, for det er der kun for funktionalitetens skyld, da jeg jo har lyse tæpper i bunden af vognen.
så der skulle ikke ske at man træder ud i noget mudder eller vandpyt i mørke i min vogn[:D]
jeg har sgu lavet så mange små detaljer på den vogn at jeg ikke selv kan huske det hele, men kom lige i tanke om det da GR8 skrev det[:D][:D][:D]
det er sgu næsten for meget *LOOOL*
[hr]hilsen k.[^]
Rettet af - kenneth - den 3. Aug 2005 19:01:42
men det er skjult så godt som muligt, for det er der kun for funktionalitetens skyld, da jeg jo har lyse tæpper i bunden af vognen.
så der skulle ikke ske at man træder ud i noget mudder eller vandpyt i mørke i min vogn[:D]
jeg har sgu lavet så mange små detaljer på den vogn at jeg ikke selv kan huske det hele, men kom lige i tanke om det da GR8 skrev det[:D][:D][:D]
det er sgu næsten for meget *LOOOL*
[hr]hilsen k.[^]
Rettet af - kenneth - den 3. Aug 2005 19:01:42