hej alle sammen har et lille problem har købt vare hos bilstyling for 15000 kr og har kun fået en ordre bekræftelse og ikke set noget til varene, har ikke betalt forud heldigvis har prøvet og skrive mail til dme for og høre hvad der sker med mine vare, men ingen respons, nogen af jer der har et andet telefon nummer til dem eller kender dem så jeg kan få fat på dem?? deres telefon nummer eksistere ikke mere.
på forhånd tak
bilstyling
Re: bilstyling
hehe mikkel...
Køb et andet sted [;)]
der er jo altid cm-carparts.dk ellers kan du jo os altid smutte ud til thomas og jacob fra akstyling på charlottevej 30H i høng! De kan sikkert os skaffe det du skal bruge! og de ting jeg enten har købt eller hørt på har de skaffet billigere end så mange andre steder!
Men det er sq sur røv... Vi må jo håbe du finder ud af noget, så den kan komme ned på maven og hvad du nu ellers har af planer
[hr]Snart med plasma i speedo Det spiller
www.UnderGroundCars.dk
www.AkStyling.dk
www.TaSolfilm.dk
Køb et andet sted [;)]
der er jo altid cm-carparts.dk ellers kan du jo os altid smutte ud til thomas og jacob fra akstyling på charlottevej 30H i høng! De kan sikkert os skaffe det du skal bruge! og de ting jeg enten har købt eller hørt på har de skaffet billigere end så mange andre steder!
Men det er sq sur røv... Vi må jo håbe du finder ud af noget, så den kan komme ned på maven og hvad du nu ellers har af planer
[hr]Snart med plasma i speedo Det spiller
www.UnderGroundCars.dk
www.AkStyling.dk
www.TaSolfilm.dk
hvor langtid har du ventet??
jeg har selv købt hos dem og det tog dem en uge at sende et sæt dørhånteg
så hvis du har købt et helt sæt gejl kan du nok komme til at vente et par månender hos dem da de har meget ombygning eller flytning
jeg vil personlig også selv forslå dig cm-carparts.dk der kan du få det samme næsten.. der er enkelte ting han ikke har og hvis han ikke har det kan du spørge efter det så er der mulighed for at han får det
jeg har selv købt hos dem og det tog dem en uge at sende et sæt dørhånteg
så hvis du har købt et helt sæt gejl kan du nok komme til at vente et par månender hos dem da de har meget ombygning eller flytning
jeg vil personlig også selv forslå dig cm-carparts.dk der kan du få det samme næsten.. der er enkelte ting han ikke har og hvis han ikke har det kan du spørge efter det så er der mulighed for at han får det
Drop dem.. de har verdens dårligste hotline, lige efter TDC.. Send en mail hvori du forklarer dem, at du vil anullere din ordre.
Og så kontakt Cm-carparts.dk eller racingshop.dk, de 2 steder kan til sammen skaffe næsten alt.. [;)]
[hr]3plads i "Flottest Ice" Golf2.dk - Løkken 2004
3plads i "Flottest Ice" Golf2.dk - Ringe 2005
Og så kontakt Cm-carparts.dk eller racingshop.dk, de 2 steder kan til sammen skaffe næsten alt.. [;)]
[hr]3plads i "Flottest Ice" Golf2.dk - Løkken 2004
3plads i "Flottest Ice" Golf2.dk - Ringe 2005