Hey..
Jeg har en fantastisk golf 2 fra '87, men jeg vil gerne ha noget ordentligt lyd i den også. Så har købt mig en lækker Pioneer-radio.. Men nu kommer problemet så, jeg har ikke forstand på hvilke ledninger der hører til hvor, jeg tror nok jeg skal finde frem til følgene: konstant 12 Volt, 12 Volt over tænding og en jord- stelledning:: Hjælp, hjælp!!
Hjælp til installation af radio i golf 2 '87
-
- Site Admin
Re: Hjælp til installation af radio i golf 2 '87
farver på radio skal til følgende:
Gul 12V, Rød Kl15 (tændings plus) og sort til stel der udover har du sikekrt en blå-blå/hvid det er enten remote elelr el-antenne også er der sikekrt osse en orange som er til lyd kontakten men det er ikke nogen du behøves og slutte til
derudover skal du så have noget lyd der er sikekrt 8 ledninger i det andet stik de plejer og være grøn-grøn/sort, grå-grå/sort, hvid-hvid/sort og lilla-lilla/sort det er dem der skal til højtalerne kan bare ikke huske hva der skal gå til hvad
[hr]Golf 2 2.1 16v
Passat 3B 2,5 24V V6 TDI
Old Volkswagens don't die they just get lower
Gul 12V, Rød Kl15 (tændings plus) og sort til stel der udover har du sikekrt en blå-blå/hvid det er enten remote elelr el-antenne også er der sikekrt osse en orange som er til lyd kontakten men det er ikke nogen du behøves og slutte til
derudover skal du så have noget lyd der er sikekrt 8 ledninger i det andet stik de plejer og være grøn-grøn/sort, grå-grå/sort, hvid-hvid/sort og lilla-lilla/sort det er dem der skal til højtalerne kan bare ikke huske hva der skal gå til hvad
[hr]Golf 2 2.1 16v
Passat 3B 2,5 24V V6 TDI
Old Volkswagens don't die they just get lower
Hvor er du fra?
[hr]første golf, 1.8 manhatten fra 1990
Anden golf 1,6GTD fra 1985
Trede Golf 1.6 GTD VAN 1988
Nu Honda Civic. som gerne byttes til en Golf TD
[hr]første golf, 1.8 manhatten fra 1990
Anden golf 1,6GTD fra 1985
Trede Golf 1.6 GTD VAN 1988
Nu Honda Civic. som gerne byttes til en Golf TD
Okay, mange tak.. Nu ved jeg da ihvertfald hvor jeg skal begynde Tusind tak
Kan det passe at den du omtaler som gul, er gul/hvid stribet??
Kan det passe at den du omtaler som gul, er gul/hvid stribet??