Erfaring med køb på hifispeed.dk

Her diskuteres alt hvad der handler om lyd i din Golf II
Andersson
4. Gear
4. Gear
Erfaring med køb på hifispeed.dk

Post by Andersson » 8. May 2007, 16:10

Nogen der har nogle erferinger de vil ud med om køb på deres side? Var nemlig i bilexperten idag og han fortalte at der nogle gange var op imod 1 halv års leveringstid og nogengange kom varerne aldrig.. ville ikke være lækkert at ligge en masse penge ved dem hvis varerne ikke kommer ..

Slettet bruger

Re: Erfaring med køb på hifispeed.dk

Post by Slettet bruger » 8. May 2007, 17:09

Forstår jeg det rigtig hvis du spurgte i bil-xperten om det var godt handle hos hifi-speed?

[hr][center] www.team4000.dk
-Bilen under opbygning og renovering.[/b]
Det bliver vildere og vildere!

Andersson
4. Gear
4. Gear

Post by Andersson » 8. May 2007, 17:14

Nej jeg fortalte om en pris jeg havde fået andetsted og han var interesseret hvor det var! jeg fortalte og han fortalte.. sådan det kom frem

k bang
3. Gear
3. Gear

Post by k bang » 8. May 2007, 18:43

har kun købt et par fronthøjtalere hos dem, havde dem 2 dage efter de blev bestilt.

renen
5. Gear
5. Gear

Post by renen » 8. May 2007, 19:42

har ikke haft problemer med dem. Og pengene bliver først hævet når de sender varen, så du kommer ikke til at ligge penge ved dem. Og ekspedienten i bilxperten har da nok snakket sådan i håb om at kunne sælge til dig istedet, og tjene de ekstra penge. For indkøbsprisen er jo det samme i begge butikker.

Rettet af - renen - den 8. May 2007 19:45:21

Farmer
5. Gear
5. Gear

Post by Farmer » 8. May 2007, 20:35

hehe, det er lige præcis der du tar fejl.. indkøbsprisen er ikke den samme, hifispeeds er parallel import, derfor kan de holde en meget lav pris.. hvordan de er med ombytning og garanti ved jeg ikke, men du kan være rimelig sikker på at importøren af en evt defekt vare ikke vil ha noget med den at gøre!

[hr]/Michael
Member of Team PhatOne

Andersson
4. Gear
4. Gear

Post by Andersson » 8. May 2007, 21:02

Michael F*

Hvordan skal det forståes? At hvis jeg oplever problemer med køb hos dem så er det ikke sikkert at de laver det eller hvad?

Farmer
5. Gear
5. Gear

Post by Farmer » 8. May 2007, 21:06

det skal de jo ifølge den danske lovgivning.. men de har ikk noget opland i dk, f.eks. sony danmark vil nok ikk kendes ved en cd afspiller med serie nr der er solgt gennem hifispeed, da den nok er importeret fra tyskland, eller hvor ved jeg.. det vil i det fleste tilfælde sige at radioen skal sendes til udlandet for at repereres, og det kan jo tage lang tid.. jeg ved så ikk om de selv yder noget garanti og bare gir dig en anden radio eller hvordan det hænger sammen..

[hr]/Michael
Member of Team PhatOne

renen
5. Gear
5. Gear

Post by renen » 8. May 2007, 21:22

parallel import ved jeg nu ikke om det er. Men kender ikke nogen som har haft problemer hverken med garenti og andet. Men der vil jo altid være nogen kunder som ikke er helt tilfreds med garentien, eftersom der er mange ting som spiller ind i de regler med garenti. Går det eks i stykker efter 6 måneder vil varen altid blive sendt til en reperatør uanset hvor man har købt den. Men garentien er den samme uanset hvor man handler for de skal overholde de danske regler. Og vil lege tilføje at selv om man handler i bilxperten så er ventetiden også lang nogle gange. Kender nogen som havde en reklamation og der gik over 1måned. Så i bund og grund er det vel bare et spørgsmål om hvor heldig man er ang reperationstiderne.

Rettet af - renen - den 8. May 2007 21:25:06

Slettet bruger

Post by Slettet bruger » 8. May 2007, 22:32

HEHE nååå på den måde[:D]

Jeg overvejede engang at købe en JBL sub dernede, sendte dem en mail med alm. spørgsmål omkring kabinet, forstærkere tilslutning osv.

fik noget vrolapyk tilbage sendte tilbage at det ikke kunne passe sådan og så noget jeg ikke forstod, hørte aldrig mere fra dem.

Hmm men har ikke hørt noget skidt om dem, ved da osse at de har eksisteret et stykke tid efterhånden, gider ikke lige tjekke men har de ikke en fysisk butik på sjælland=?

[hr][center] www.team4000.dk
-Bilen under opbygning og renovering.[/b]
Det bliver vildere og vildere!

Post Reply