Erfaring med køb på hifispeed.dk

Her diskuteres alt hvad der handler om lyd i din Golf II
Slettet bruger
Re: Erfaring med køb på hifispeed.dk

Post by Slettet bruger » 8. May 2007, 23:18

Har handlet ved dem en 3 gange... alle gange uden nogen form for problemer... jo den sidste gang, pga deres betalingssystem var gået ned, så havde prøvet at genneføre en betaling ca 30 gange, og dagen efter ringe de fra hifi speed af, og spurgte om jeg havde haft prblem med betaling, da de kunne se det var forsøgt 30 gange, og så spurgte han om jeg ville hjælpe ham med ved lige at prøve at bestille igen så de kunne se fejlen... hvilket var et eller andet med et flueben i deres betalingsservice der var slået fra... og fik så bestilt og havde alt 2 dage efter incl 2 streamers jeg fik oven i hatten for ulejligheden :) så ville ikke være bange for at handle der :) der er jo også lavprishifi.dk <~ heller ingen problemer med dem herfra hvertfald

Slettet bruger

Re: Erfaring med køb på hifispeed.dk

Post by Slettet bruger » 9. May 2007, 13:08

der er også www.hifi-city.dk

Andersson
4. Gear
4. Gear
Posts:306
Joined:29. Nov 2006, 11:22

Re: Erfaring med køb på hifispeed.dk

Post by Andersson » 9. May 2007, 14:11

tak for links, men det er nogen specielle Alpine forstærkere jeg er på udkig efter! MRP-M650 og MRP-F450.. De kan skaffes andre steder men er sammenlagt 1000 kr dyrere end på Hifipriser.dk... Det er lidt der den trykker! 1000 er trods alt en del

Andersson
4. Gear
4. Gear
Posts:306
Joined:29. Nov 2006, 11:22

Re: Erfaring med køb på hifispeed.dk

Post by Andersson » 11. May 2007, 17:01

fandt dem i Tyskland hos http://www.komfortkauf.de/viashop/storefront/start.asp? og har snakket med dem dernede! rigtig godt firma med hurtigt respons og gode svar på ens spørgsmål!

Post Reply