Hjælp til HU

Her diskuteres alt hvad der handler om lyd i din Golf II
Post Reply
Slettet bruger
Hjælp til HU

Post by Slettet bruger » 10. Jul 2007, 22:18

Jeg er tydeligvis en tumpe til at montere min nye HU har jeg fundet ud af. Nogen der vil give en hurtig hjælpene hånd for det er sgu lidt tåget det her. Hurtigst muligt ville være lækkert for rimelig opsat på det [;)]

Mvh Kim

[hr]The Golf just keeps on running ;)

k bang
3. Gear
3. Gear
Posts:239
Joined:12. Sep 2005, 17:04
Location:Brørup 6650

Re: Hjælp til HU

Post by k bang » 11. Jul 2007, 16:57

Smid stikket i din radio og sæt højtallerne til, så burde det virke. lidt svært at hjælpe når du ikke skriver hvad problemet er.

Slettet bruger

Re: Hjælp til HU

Post by Slettet bruger » 11. Jul 2007, 18:20

ja okay var måske rimelig dårligt forklaret.. Skal ha flyttet et kabel i isostikket til et andet "slot" i samme stik da det ellers ikke rigtig vil funke.. Og har siddet med nål og prøvet at få den ud men fingerfærdighed som en elefant? Hva er den præcis fremgangsmåde?

[hr]The Golf just keeps on running ;)

renen
5. Gear
5. Gear
Posts:746
Joined:11. Nov 2006, 14:22

Re: Hjælp til HU

Post by renen » 11. Jul 2007, 19:07

man kan jo klippe ledningen over... Samle den med en muffe. Men tag også lige at lodde ledningen først. Så holder det bedre

Slettet bruger

Re: Hjælp til HU

Post by Slettet bruger » 11. Jul 2007, 20:13

Begynder også at tro at det er det jeg skal gøre. Gik bare ud fra at der var en mere simpel måde at gøre det på. Men oh well der skal rodes med det kan jeg høre ;)

[hr]The Golf just keeps on running ;)

renen
5. Gear
5. Gear
Posts:746
Joined:11. Nov 2006, 14:22

Re: Hjælp til HU

Post by renen » 11. Jul 2007, 21:20

rodes ved jeg nu ikke. Men har selv dårlige erfaringer med at pille de ledninger ud at stikket. Det kan godt lade sig gøre, men tit er der noget som knækker ved det. Men der sidder 2 små pinde som skal trykkes ind og så skal der vrides godt.

Slettet bruger

Re: Hjælp til HU

Post by Slettet bruger » 12. Jul 2007, 13:35

Heller ikke vildt meget for det umiddelbart. Snakkede lige med en gut der vidste lidt om det og han sagde der manglede et strømkabel til et af de andre "slots" så det ville ikke være nok at flytte det andet. Så han rodede lidt og puff så var der en ekstra ledning i og nu er der sgu strøm på så bonus der [:)]

[hr]The Golf just keeps on running ;)

k bang
3. Gear
3. Gear
Posts:239
Joined:12. Sep 2005, 17:04
Location:Brørup 6650

Re: Hjælp til HU

Post by k bang » 12. Jul 2007, 14:23

det er vel bare tænding den har manglet

Slettet bruger

Re: Hjælp til HU

Post by Slettet bruger » 13. Jul 2007, 00:14

Jeps tror jeg du har fuldstændig ret i. Tænkte bare ikke over at det kunne være det da den gamle jo spillede helt fint (bortset fra den var skod :D). Men nu er der gang i anlægget igen.

[hr]The Golf just keeps on running ;)

Post Reply