Hej alle.
Jeg har installeret Golleren med en el-antenne.
Den er tilsluttet som den skal, men jeg har et spørgsmål til alle Jer:
Nu skal jeg slukke radioen så antennen kører ned og vente med at tage tændingen fra indtil den er kørt helt ned.
Jeg kunne godt tænke mig at når jeg slukker radioen og antenne kører ned, at jeg så kan tage nøglen ud (tage tændingen fra) UDEN at den stopper på halvvejen.
Forstår I hvad jeg mener?
[hr]
Strøm til el-antenne.
Re: Strøm til el-antenne.
det nemeste er at montere en kontensater som kan holde spændingen til antenden er kørtt nede... vis du måler strømen antendemotoern trækker og du ved hvor lang tid den er om af køre ned kan jeg godt hjælpe dig med af regne ud hvor stor den skal være.. ps hvor i landet er du fra.
Hello.
Jeg er fra Kolding.
Hvor kan jeg købe sådan en kondensator?
[hr]
Jeg er fra Kolding.
Hvor kan jeg købe sådan en kondensator?
[hr]
men tror ikke det er instaleret rigtigt for burte køre helt ned selv om tændingen er taget fra hvor mange ledninger går der ned til den og hvilket farver har de
- antende kablet det ved vi jo skal være der
- antende kablet det ved vi jo skal være der
Fra antennen går der 3 ledninger:
Rød
Sort
Hvid
Den røde er sat sammen med den røde fra radioen, som jo også kræver tænding for at kan spille.
Det er nok det jeg skal have lavet om?!?!?
Den sorte går til stel, og den hvide går til antenneudgangen bag på radioen.
[hr]
Rød
Sort
Hvid
Den røde er sat sammen med den røde fra radioen, som jo også kræver tænding for at kan spille.
Det er nok det jeg skal have lavet om?!?!?
Den sorte går til stel, og den hvide går til antenneudgangen bag på radioen.
[hr]
antenneudgangen mener du antelle stikket eller den der heder noget med auto antene(den man også bruger til af tende fx en forstærker... din antende skal have en fast +/- fra batteriet og en styre strøm der kommer fra radioen
Ja det er den der hedder noget med autoantenne.
Jeg er nok lidt (meget)dum hvad strøm angår.
Kan du ikke skrive hvilken ledning der skal til hvad.
Både den røde, sorte og den hvide.
[hr]
Jeg er nok lidt (meget)dum hvad strøm angår.
Kan du ikke skrive hvilken ledning der skal til hvad.
Både den røde, sorte og den hvide.
[hr]
SORT : stel
rød : + (fx. fra batteriet)
Hvid : Autoantenne (iso stik kan ikke lige huske ben nr. men det skulle meget gerne stå i din manual)
rød : + (fx. fra batteriet)
Hvid : Autoantenne (iso stik kan ikke lige huske ben nr. men det skulle meget gerne stå i din manual)