Min Golf er kun "semi-klar" til højtalere bag i, eller?

Her diskuteres alt hvad der handler om lyd i din Golf II
Post Reply
titanen
1. Gear
1. Gear
Posts:52
Joined:5. May 2010, 21:09
Min Golf er kun "semi-klar" til højtalere bag i, eller?

Post by titanen » 28. Mar 2013, 00:26

Hej allesammen,

Som nogen måske ved, er jeg ved at installere anlæg i min Golf 2. Nu er jeg kommet så langt, at jeg har højtalere foran. Jeg har købt højtalere til bag i, men opdager så i dag, at de 4 bolte hvor på baghøjtalerne skal skrues på, blot er af plastik og uden gevind. Det giver jo absolut ingen mening, når der er gitter til højtalerne. Hvad er meningen her? At jeg selv borer 4 huller og laver en gennemgående bolt, eller?! På forhånd tak

Basse
3. Gear
3. Gear
Posts:292
Joined:16. Jun 2004, 00:11

Re: Min Golf er kun "semi-klar" til højtalere bag i, eller?

Post by Basse » 28. Mar 2013, 01:51

Møtrikkerne som højtalerne bagi er monteret med er af noget tyndt blik værk, så de skærer selv et gevind i de plastik tapper. Mener faktisk at det er de samme møtrikker som holder selvsamme stykke plastik (hattehyldeholder) fast til chassis'et.

[hr]Mvh.
Jacob

Christian M
Site Admin
Site Admin
Posts:6310
Joined:15. Jan 2005, 11:34
Location:Frederiks (Viborg Danmark)

Re: Min Golf er kun "semi-klar" til højtalere bag i, eller?

Post by Christian M » 28. Mar 2013, 09:54

det er sådan nogle sjove låseclips der er skubbet på orginalt der holder dem et alternetiv kunne være en lille låssering

[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v Projekt bil

Audi A4 B5 1,9 TDI Quattro Hverdags bil

Old Volkswagens don't die they just get lower

titanen
1. Gear
1. Gear
Posts:52
Joined:5. May 2010, 21:09

Re: Min Golf er kun "semi-klar" til højtalere bag i, eller?

Post by titanen » 28. Mar 2013, 10:18

Ved I hvor de eller noget andet brugbart kan købes - alternativt er der så en af jer der har noget? Jeg skal nemlig på lang køretur lørdag og ville gerne have sat de til inden da. Tak for svarene i øvrigt :-)

Post Reply