Jeg må også slutte mig til ja holdet.
Det gør ikke noget med nyhedsbrevene så længe man kan framelde sig den lille tjeneste.
Så du klør bare på !
Jeres mening om reklamer ?
Re: Jeres mening om reklamer ?
bare kom med dem... de støtter jo et godt formål...
[hr]kig jettaèn http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=422508
www.golf2.dk
Old Volkswagens don't die they just get lower
[hr]kig jettaèn http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=422508
www.golf2.dk
Old Volkswagens don't die they just get lower
Spørgsmål og svar??
Hej jeg sad og fik en tanke da jeg tog mit daglige kig i teknik forummet[:P]Det vil måske være lidt for tungt at lave[?]Mange spørgsmål går igen,og det er selvfølgeligt helt ok. Men der ligger jo i forvejen "Guld" af svar, på mange af dem. Fik bare tanken:kunne der laves, enten som i nogle manualer,med spørsmål og svar, hvor det er delt op i katagorier[?]Eller en alfabetisk opdeling af gamle indslag i et nyt forum evt. Hvor man kan søge på for eks benzinpumpe og derved nemt finde alle gamle indslag omkring det[:)]Men man kan jo altid kigge tilbage som det er[:)]Bare en tanke[:D]
Mvh Jan
[hr]
Hej jeg sad og fik en tanke da jeg tog mit daglige kig i teknik forummet[:P]Det vil måske være lidt for tungt at lave[?]Mange spørgsmål går igen,og det er selvfølgeligt helt ok. Men der ligger jo i forvejen "Guld" af svar, på mange af dem. Fik bare tanken:kunne der laves, enten som i nogle manualer,med spørsmål og svar, hvor det er delt op i katagorier[?]Eller en alfabetisk opdeling af gamle indslag i et nyt forum evt. Hvor man kan søge på for eks benzinpumpe og derved nemt finde alle gamle indslag omkring det[:)]Men man kan jo altid kigge tilbage som det er[:)]Bare en tanke[:D]
Mvh Jan
[hr]
Det er da bare at få nogle reklamer smidt op på siden, så kan du os få noget mere geil til Audien Michael...hehe
[:D]
[hr]Mvh.
Kenneth Bøg Pedersen
Golf GL US Spec.
[:D]
[hr]Mvh.
Kenneth Bøg Pedersen
Golf GL US Spec.
-
- 3. Gear
Reklamer kunne være en positiv tilg men det skal så god være relevant på g2 ejer/køre d.v.s gejl stumper evt link til tyske g2er man kunne hente op for og holde liv i noget af det bedste der kommer fra tyskland hehe
mvh jens
mvh jens
Ja bare kom igang [8D]
Jan - Det er allerede muligt og søge alle tråde om fx benzinpumpe via google blot ved og skrive "golf2.dk benzinpumpe" [;)]
Jeg er personligt også imødekommende overfor et nyhedsbrev, hvis det er det der skal til og holde siden kørende i fremtiden.
Jeg er personligt også imødekommende overfor et nyhedsbrev, hvis det er det der skal til og holde siden kørende i fremtiden.
mjh:du har ret, og så afligevel ikke[:|]ligeså tit starter et indslag med en anden overskrift, det kunne for.eks "min bil sætter ud"eller lign. og så kan du jo ikke rigtig google den[8D]
[hr]
[hr]
juanlæarsen når du googler skal der bare stå benzinpumpe i indlægget så viser den det indlæg som en mulighed.
[hr]Mvh. Simon
Jetta 1,6 87' RF, 4T
Nu med ETKA ver. 7.2 &
VAG-COM OBDII
[hr]Mvh. Simon
Jetta 1,6 87' RF, 4T
Nu med ETKA ver. 7.2 &
VAG-COM OBDII