test af magnetventil på dieselpumpe

Her kan du spørge om dagligdags teknik problemer du har med din Golf II
Post Reply
svan
4. Gear
4. Gear
Posts:308
Joined:1. Jun 2010, 14:06
test af magnetventil på dieselpumpe

Post by svan » 20. Dec 2011, 17:22

jeps, jeg har det her dejlige problem med at jeg kan hive nøglen ud, og motoren fortsætter med at stå og banke, jeg går ud fra det er magnetventilen der laver numre, men er der en måde at teste det på, eller hvordan skal forsyningen til den måles.

svan

Christian M
Site Admin
Site Admin
Posts:6310
Joined:15. Jan 2005, 11:34
Location:Frederiks (Viborg Danmark)

Re: test af magnetventil på dieselpumpe

Post by Christian M » 20. Dec 2011, 18:05

det skulle være et kl 15 signal den får på ledningen og der skal self ikke være spænding på når tænding er slået fra

[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v Projekt

Passat 3B 2,3 Doch 10V VR5 Hverdags bil

Old Volkswagens don't die they just get lower

cc73
5. Gear
5. Gear
Posts:714
Joined:18. May 2008, 12:58

Re: test af magnetventil på dieselpumpe

Post by cc73 » 28. Dec 2011, 02:23

Hvad er et kl 15 signal ?

Sparks
5. Gear
5. Gear
Posts:4867
Joined:2. Feb 2004, 17:05
Contact:

Re: test af magnetventil på dieselpumpe

Post by Sparks » 28. Dec 2011, 06:09

Hej.

Bare et forsigtigt gæt, men mon dog ikke det hentyder til "klemme 15" - altså en af de terminaler, hvor der kun er spænding, når tændingsnøglen er slået til...? [:D]

M.v.h.
Sparks [;)]

[hr]Klamp & Fusk FApS
Frederikssund

Rettet af - Sparks - den 28. Dec 2011 06:39:00

Christian M
Site Admin
Site Admin
Posts:6310
Joined:15. Jan 2005, 11:34
Location:Frederiks (Viborg Danmark)

Re: test af magnetventil på dieselpumpe

Post by Christian M » 28. Dec 2011, 08:56

lige præcis sparks det er fag sprog og betyder tændings plus

[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v Projekt

Passat 3B 2,3 Doch 10V VR5 Hverdags bil

Old Volkswagens don't die they just get lower

Post Reply