jeps, jeg har det her dejlige problem med at jeg kan hive nøglen ud, og motoren fortsætter med at stå og banke, jeg går ud fra det er magnetventilen der laver numre, men er der en måde at teste det på, eller hvordan skal forsyningen til den måles.
svan
test af magnetventil på dieselpumpe
-
- Site Admin
- Posts:6310
- Joined:15. Jan 2005, 11:34
- Location:Frederiks (Viborg Danmark)
Re: test af magnetventil på dieselpumpe
det skulle være et kl 15 signal den får på ledningen og der skal self ikke være spænding på når tænding er slået fra
[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v Projekt
Passat 3B 2,3 Doch 10V VR5 Hverdags bil
Old Volkswagens don't die they just get lower
[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v Projekt
Passat 3B 2,3 Doch 10V VR5 Hverdags bil
Old Volkswagens don't die they just get lower
Re: test af magnetventil på dieselpumpe
Hvad er et kl 15 signal ?
Re: test af magnetventil på dieselpumpe
Hej.
Bare et forsigtigt gæt, men mon dog ikke det hentyder til "klemme 15" - altså en af de terminaler, hvor der kun er spænding, når tændingsnøglen er slået til...? [:D]
M.v.h.
Sparks [;)]
[hr]Klamp & Fusk FApS
Frederikssund
Rettet af - Sparks - den 28. Dec 2011 06:39:00
Bare et forsigtigt gæt, men mon dog ikke det hentyder til "klemme 15" - altså en af de terminaler, hvor der kun er spænding, når tændingsnøglen er slået til...? [:D]
M.v.h.
Sparks [;)]
[hr]Klamp & Fusk FApS
Frederikssund
Rettet af - Sparks - den 28. Dec 2011 06:39:00
-
- Site Admin
- Posts:6310
- Joined:15. Jan 2005, 11:34
- Location:Frederiks (Viborg Danmark)
Re: test af magnetventil på dieselpumpe
lige præcis sparks det er fag sprog og betyder tændings plus
[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v Projekt
Passat 3B 2,3 Doch 10V VR5 Hverdags bil
Old Volkswagens don't die they just get lower
[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v Projekt
Passat 3B 2,3 Doch 10V VR5 Hverdags bil
Old Volkswagens don't die they just get lower