Hejsa.
Jeg skal desværre have lavet en del ved mine tænder.
Er der nogen billige tandlæger i Danmark ?
Jeg har overvejet, at få lavet det i udlandet, men vil helst have det lavet herhjemme.
Billig tandlæge
Re: Billig tandlæge
der findes en side et eller andet sted, lissom autobutler bare til tænder, kan sgu bare ikke lige huske hvad den hedder, men det kan vist betale sig at lede, såfremt det er meget du skal have lavet.
Google må kunne hjælpe
svan
Google må kunne hjælpe
svan
Er der ikke noget med at nogle danske tandlæger, har klinikker lige på anden side af den tyske grænse, og derved kan gøre det billigere[?]eller husker jeg helt forkert[:|][:)]ja det koster nemt en golf i rimmelig stand sådan et størrere tandlægebesøg[:D]
Mvh Jan
[hr]Mænd bliver ikke for gamle til at lege, men bliver gamle hvis de ikke leger Og husk Learning by doing (:
Mvh Jan
[hr]Mænd bliver ikke for gamle til at lege, men bliver gamle hvis de ikke leger Og husk Learning by doing (:
Hej.
Hvis du kunne overtale dig selv til en tur til Sverige, så kan jeg anbefale en virkelig god tandlæge i Malmø. Han er et fænomen til at håndtere sine instrumenter og øvrige værktøj, priserne er de rene fantasipriser i forhold til de danske, når det gælder de større reparationer - almindeligt vedligehold er en smule mere kostbart end herhjemme. Desuden ligger hans klinik ligger lige ved centralstationen derovre. Han er faktisk så god, at han fik kureret min fra skoledagene nedarvede tandlægeskræk (dentistofobi... [:D]) fuldkommen. [:)]
At han så har haft en klinikassistent, som jeg ganske bestemt tror var en af Sveriges kønneste piger, gjorde ikke sagen ringere - det var s'gu lige før, jeg så frem til et par hyggelige timer "i stolen"... Det eneste minus er faktisk det fjollede sprog de taler ovre i Skåne, men man vænner sig jo til meget... [|)]
M.v.h.
Sparks [;)]
[hr]Klamp & Fusk FApS
Frederikssund
Hvis du kunne overtale dig selv til en tur til Sverige, så kan jeg anbefale en virkelig god tandlæge i Malmø. Han er et fænomen til at håndtere sine instrumenter og øvrige værktøj, priserne er de rene fantasipriser i forhold til de danske, når det gælder de større reparationer - almindeligt vedligehold er en smule mere kostbart end herhjemme. Desuden ligger hans klinik ligger lige ved centralstationen derovre. Han er faktisk så god, at han fik kureret min fra skoledagene nedarvede tandlægeskræk (dentistofobi... [:D]) fuldkommen. [:)]
At han så har haft en klinikassistent, som jeg ganske bestemt tror var en af Sveriges kønneste piger, gjorde ikke sagen ringere - det var s'gu lige før, jeg så frem til et par hyggelige timer "i stolen"... Det eneste minus er faktisk det fjollede sprog de taler ovre i Skåne, men man vænner sig jo til meget... [|)]
M.v.h.
Sparks [;)]
[hr]Klamp & Fusk FApS
Frederikssund
Hejsa. Det med Sverige er da absolut en mulighed, men jeg vil nu helst se om jeg kan finde en tandlæge, som jeg let kan forstå. Desværre har jeg heller ikke så megen tid til transport.
Rettet af - cc73 - den 13. Jun 2012 11:47:24
Rettet af - cc73 - den 13. Jun 2012 11:47:24
-
- Site Admin
et godt råd er meld dig ind i danmark de giver mange penge tilbage når det er større reprationer eller tandpleje generelt der skal laves taler af erfaring sidste tandlæge besøg jeg var til var tjek det koster normalt 250 kr tror jeg kom af med 70 kr resten får jeg tilbage
[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v Projekt bil
Audi A4 B5 1,9 TDI Quattro Hverdags bil
Old Volkswagens don't die they just get lower
Rettet af - Christian M - den 13. Jun 2012 16:46:30
[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v Projekt bil
Audi A4 B5 1,9 TDI Quattro Hverdags bil
Old Volkswagens don't die they just get lower
Rettet af - Christian M - den 13. Jun 2012 16:46:30
Der var også den mulighed med en tandlægeskole.
http://www.gratis.dk/tandlaege-behandli ... -pris.html
[hr]Hvis en Toyota repareret med T. Hansen dele bliver til en Kia, er det så ikke et fremskridt?
http://www.gratis.dk/tandlaege-behandli ... -pris.html
[hr]Hvis en Toyota repareret med T. Hansen dele bliver til en Kia, er det så ikke et fremskridt?