Phoenix Gold ?
Cerwin-Vega ?
Er der nogen der har erfaring med disse mærker?
jeg har hørt de skulle spille godt, men hvad er jeres bud på det, hvis man skal have højtalere der spiller rent og godt???
[hr]FK Gevind er Hjemme
Hvilke højtalere skal vælges?
Re: Hvilke højtalere skal vælges?
Jeg ville nok gå efter PG... klart at anbefale... Andmeldelsen fra DFB er at ham med DK's "flotteste" har alt anlæg i PG og der sagde de det var det mest velspillene anlæg i konkurencen...
Og PG har altid leveret en god kvalitet... Men er nu lidt nervous for det de sælger ved T-Svansen...
Har en makker der arbejder der, og han siger at CV ikke er overbevisende i kvaliteten...
Så jeg ville anbefale PG...
Og PG har altid leveret en god kvalitet... Men er nu lidt nervous for det de sælger ved T-Svansen...
Har en makker der arbejder der, og han siger at CV ikke er overbevisende i kvaliteten...
Så jeg ville anbefale PG...
Hmm okey takker.
cerwin wega er ellers også et kæmpe og gammelt mærke
[hr]FK Gevind er Hjemme
cerwin wega er ellers også et kæmpe og gammelt mærke
[hr]FK Gevind er Hjemme
jeg vilel slet ikke købe nogen af dem?? tag et kig på www.carfi-danmark.dk og find den rigtige vare det er god kvali!!
Hvorfro skal vi hele tiden ha Alphasonic plantet i link...Der findes da mange nadre mærker der både er bedre og billigere...
Mvh
jeg er bare ikke så vild med deres design.
må godt se lidt enkelt ud.
er der nogen der har nogle gode erfaringer med nogle mærker de vil nævne?
[hr]FK Gevind er Hjemme
må godt se lidt enkelt ud.
er der nogen der har nogle gode erfaringer med nogle mærker de vil nævne?
[hr]FK Gevind er Hjemme
Jeg har haft peerless og alpine... og de kan sku klare nogle hug...
Men ville da mene at det de har med Phoenix Gold skulle være godt... men jeg har ikke lige handlet anlæg ved T Hansen før og har ikke tænkt mig at starte nu...
Angående Cerwin Vega: Jo det er et godt mærke, men de har speciale i Hifi til hjemmet og laver nogle højtalere der kan levere et udemærket tryk... men tror de er lidt rookie agtig på Car Hifi fronten...
Hvem ved... det kan være det er godt nok... men jeg ville nu anbefale PG frem for CV...
Men ville da mene at det de har med Phoenix Gold skulle være godt... men jeg har ikke lige handlet anlæg ved T Hansen før og har ikke tænkt mig at starte nu...
Angående Cerwin Vega: Jo det er et godt mærke, men de har speciale i Hifi til hjemmet og laver nogle højtalere der kan levere et udemærket tryk... men tror de er lidt rookie agtig på Car Hifi fronten...
Hvem ved... det kan være det er godt nok... men jeg ville nu anbefale PG frem for CV...
Det der er ved peerless er at det er som om de ikke spiller lige så højt som visse andre mærker, men det er et særdeles velspillende mærke...
Alpine er også udemærket... er ikke overbevist om hvad deres basser angår... Men højtalerne spiller godt og kan holde til at man giver dem noget effekt...
Jeg er selv ved at gå over til Audiobahn... Så får vi se hvordan det kommer til at spille... Glæder mig til at få det sat i gollen og se hvad det kan...
Alpine er også udemærket... er ikke overbevist om hvad deres basser angår... Men højtalerne spiller godt og kan holde til at man giver dem noget effekt...
Jeg er selv ved at gå over til Audiobahn... Så får vi se hvordan det kommer til at spille... Glæder mig til at få det sat i gollen og se hvad det kan...
vento fordi de har både godt og dårligt altså hvis du forstår mig og altså deres high end enheder er noget af det bedste du får man kan jo altid finde noget der er bedre!! også er det rimelig fornuftige priser!
morpheus:
Køre du selv med Alphasonic??
Personligt syntes jeg det virker for dyrt, men jeg ved jo så heller ikke hvad det yder i forhold til Audiobahn f.eks...
De har et fedt design... men man skal også passe på man ikke betaler for designet... lige som man sikkert gør for Audiobahn...
What the hell!! Live an learn!!
Køre du selv med Alphasonic??
Personligt syntes jeg det virker for dyrt, men jeg ved jo så heller ikke hvad det yder i forhold til Audiobahn f.eks...
De har et fedt design... men man skal også passe på man ikke betaler for designet... lige som man sikkert gør for Audiobahn...
What the hell!! Live an learn!!