hey.
skal lige have lidt hjælp
kan ikke helt finde ud af hvad for en forstærker jeg skal have til mine højtalere,
har 2 200W, 4 ohm og 2 190W 4 ohm.
håber i kan hjælpe mig lidt og evt. sige hvorfor da jeg ikke forstår meget at det med 2 ohm og 4 ohm osv.
på forhånd tak
forstærker
Re: forstærker
Hey
jamen der er vil ikke så meget at forstå du skal have en forstærker med min 4 udgange og så skal den kunne tage 4ohms højtalere
næste spørgsmål er jo så hvor meget du vil bruge på det og om det skal være nyt eller brugt
jamen der er vil ikke så meget at forstå du skal have en forstærker med min 4 udgange og så skal den kunne tage 4ohms højtalere
næste spørgsmål er jo så hvor meget du vil bruge på det og om det skal være nyt eller brugt
Ja det ville du kunne du skal bare være opmærksom på hvor mange RMS W dine højtalere kan klare.
Ikke at din forstærker ikke må kunne levere mere ind det så skal du jo bare ikke skrue helt op for dem.
men det kan man nu også høre når man er ved at være der oppe så lyder ens højtalerte ikke særlig godt mere
Ikke at din forstærker ikke må kunne levere mere ind det så skal du jo bare ikke skrue helt op for dem.
men det kan man nu også høre når man er ved at være der oppe så lyder ens højtalerte ikke særlig godt mere
så lidt har du yderlige spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på MSN Renow@derfor.dk