Højtalere slår fra ? hjææælp ?
Har brugt dagen på at sætte lidt anlæg i golfen. Har en 4 kannals fors. og en sub. altå 4 indgange til ledniger(+ - ) .. har 2 udgange i HU. sub og rear.. suben virker fint ved at koble den til den ene kannal (så er der 3 tilbage). men de bagerste højtalere spiller ikke når jeg sætter dem i? ( 1 tilbage ) har ikke brokoblet dem? ved ikke hvordan man gør ? KAN simpelt hen ikke forstå hvad der er galt ? om det er fors. der ikke virker i alle udgange ? håber i kan hjælpe mig. på forhånd tak. !
Re: Højtalere slår fra ? hjææælp ?
vil ikke mene du skal brokoble til dine højtalere, brug en udgang til hver af de bagerste højtallere og lav en brokobling på de sidste to udgange til den sub.
Virker højtalerne hvis du sætter dem til en den udgang hvor du har tilsluttet subben ?
Virker højtalerne hvis du sætter dem til en den udgang hvor du har tilsluttet subben ?
normalvis er det til sådan at subben bliver koblet i den enes højtaler plus og den andens minus. Lyder måske lidt forvirret. Sub tager tit 2 kanaler. Så er der 2 tilbage. Og der sætter du dine alm højtaler i. Har du sat alle phono stikkende i radioen og ændret indstillingerne i den. Du kunne også lige smide et billede op. Det ville være noget nemmere at forklare
Takker.. synes jeg har fundet lidt ud af det med jeres hjælp.. men hvordan brokobler jeg subén? så får man da mest ud af den ?
kommer lidt an på om din sub har en eller to svingspoler
det gør du ved eksempelvis at bruge de 4 kanaler som er nu. Tit i den ene side af alle kanalerne er der + og i den anden side af alle kanalerne er der - og så er der kun 2 kanaler tilbage. Medmindre der er lavet en helt specifik udgang kun til sub, men dette tvivler jeg meget på eftersom det kun er en 4 kanals og ikke en 3 eller 5. Men ellers står det i din instruktionsbog til den. Men udgangene står sikkert over stikkende.
Har du ikke et link til en brugsanvisning på forstærkeren? Det er vist nødvendigt for at give præcis hjælp her...
Men normalvis er det som flere har forklaret i deres indlæg.
[hr]Mvh. Jakob
GTD... Det både ryger og rykker[:P]
http://www.golf2.dk/index.php?action=bi ... bil_id=133
Men normalvis er det som flere har forklaret i deres indlæg.
[hr]Mvh. Jakob
GTD... Det både ryger og rykker[:P]
http://www.golf2.dk/index.php?action=bi ... bil_id=133
Mange tak for hjælpen.. har fået det til at virke